CarreterJam

Cançons per animar o arruinar jam sessions

Mavis Staples: «Down in Mississippi»

Portada del disc, enllaç a la WikipediaVersió d’una cançó de J.B. Lenoir gravada per Mavis Staples a We’ll never turn back (2007), disc produït per Ry Cooder i dedicat al Moviment pels Drets Civils d’Amèrica (àrdua tasca). Mena de blues minimalista en Sol molt del delta, molt mississippià.

Recursos:

Vídeo:

En directe [Enllaç YouTube]

Lletra:

As far back as I can remember
I either had to plow or hoe
[With] One of those long, old nine foot [cotton] sacks
Staring down the old dirt road
Down in Mississippi

Down in Mississippi
Down in Mississippi where I was born
Down in Mississippi where I come from

Nothing I got against Mississippi
It also was the home of my wife
But I feel just like I’m a lucky man
To get away with my life
Down in Mississippi

Down in Mississippi
Down in Mississippi where I was born
Down in Mississippi where I come from

They had a huntin’ season on the rabbits
shoot one, you went to jail
The seaon was always open on me
Didn’t nobody need no bail
Down in Mississippi

Down in Mississippi
Down in Mississippi where I was born
Down in Mississippi where I come from

Anuncis

14/04/2009 - Posted by | Blues | , ,

Encara no hi ha cap comentari.

Deixa un comentari

